Waarmee kunnen we u helpen?
Je kan ons op verschillende manieren bereiken. Misschien het snelst -en voor u het prettigste- is via de whatsapp servicelijn, zie de uitleg hieronder. Of vul het contactformulier in.
Kijk ook op de FAQ voor de meest gestelde vragen.
De meest gestelde vragen over o.a. wat te doen bij overlijden;
Hoe kan ik een overlijden aanmelden?
Het aanmelden van een schade kan gedaan worden op de volgende manier:
- Via de telefoon: Bel 020-4360436
- Via het alarmnummer 24 uur per dag van Monuta Uitvaartzorg: Bel 0800 – 023 05 50
Heb ik dekking zodra de aanvraag is gedaan via de website?
- Er is pas dekking na afgifte van het polis door de maatschappij. Deze verzenden wij via de mail zodra de aanvraag is verwerkt en dus is geaccepteerd.
- Er is geen voorlopige dekking mogelijk.
Waarmee kunnen we je helpen?
Stel je vraag aan: Bokhorst Verzekeringen
Openingstijden
- Maandag t/m vrijdag van: 09:00 – 17:30 uur;
- Zaterdag en Zondag: Gesloten;
- Website: 24 uur per dag beschikbaar / aanvragen nemen wij de eerstvolgende werkdag in behandeling.
Kijk voor alle dienstverlening rondom lopende verzekeringen op: www.bokhorstverzekeringen.nl
WhatsApp servicelijn / Klantenservice: Heeft u een vraag?
Dan kunt u dat doen via WhatsApp:
Hoe werkt het?
- Voeg ons toe aan uw adresboek onder de naam: Bokhorst Verzekeringen
- Voeg ons 06 nummer toe: 06 – 46 54 19 33 ( nummer is alleen in gebruik voor de WhatsApp berichtendienst )
- Open Whatsapp en zoek het nummer via contacten op.
- U kunt nu gelijk beginnen met Whatsappen!
Onze WhatsApp lijn is altijd beschikbaar. Reageren doen wij tijdens kantoortijden van 9:00 t/m 17:30 uur.