Waarmee kunnen we u helpen?
Je kan ons op verschillende manieren bereiken. Misschien het snelst -en voor u het prettigste- is via de whatsapp servicelijn, zie de uitleg hieronder. Of vul het contactformulier in.
Kijk ook op de FAQ voor de meest gestelde vragen.
![tnh_banner_336x280](https://tnh.bkht.nl/wp-content/uploads/2022/01/tnh_banner_336x280.gif)
De meest gestelde vragen over o.a. wat te doen bij overlijden;
Hoe kan ik een overlijden aanmelden?
Het aanmelden van een schade kan gedaan worden op de volgende manier:
- Via de telefoon: Bel 020-4360436
- Via het alarmnummer 24 uur per dag van Monuta Uitvaartzorg: Bel 0800 – 023 05 50
Heb ik dekking zodra de aanvraag is gedaan via de website?
- Er is pas dekking na afgifte van het polis door de maatschappij. Deze verzenden wij via de mail zodra de aanvraag is verwerkt en dus is geaccepteerd.
- Er is geen voorlopige dekking mogelijk.
Waarmee kunnen we je helpen?
Stel je vraag aan: Bokhorst Verzekeringen
Openingstijden
- Maandag t/m vrijdag van: 09:00 – 17:30 uur;
- Zaterdag en Zondag: Gesloten;
- Website: 24 uur per dag beschikbaar / aanvragen nemen wij de eerstvolgende werkdag in behandeling.
Kijk voor alle dienstverlening rondom lopende verzekeringen op: www.bokhorstverzekeringen.nl
WhatsApp servicelijn / Klantenservice: Heeft u een vraag?
Dan kunt u dat doen via WhatsApp:
Hoe werkt het?
- Voeg ons toe aan uw adresboek onder de naam: Bokhorst Verzekeringen
- Voeg ons 06 nummer toe: 06 – 46 54 19 33 ( nummer is alleen in gebruik voor de WhatsApp berichtendienst )
- Open Whatsapp en zoek het nummer via contacten op.
- U kunt nu gelijk beginnen met Whatsappen!
Onze WhatsApp lijn is altijd beschikbaar. Reageren doen wij tijdens kantoortijden van 9:00 t/m 17:30 uur.